My-Local-Shop.com gør sig klar til lancering.

Efter snart 4 års ide, design og udviklingsarbejde er teamet bag APP’en My-Local-Shop.com nu i gang med udvikling af en prototype med henblik på at lancere netværket i 2. halvår 2023.

Hvad er My-local-Shop.com

My-Local-Shop.com er et projekt, som sætter helt nye standarder for fysisk butikshandel. My-Local-Shop.com giver butikken en unik kontakt til den moderne Shopper og bygger bro mellem Internethandel, Sociale Netværk og Fysisk Shopping. My-Local-Shop.com har fokus på a sikre og udbygge den lokale fysiske nonfood detailhandel i konkurrencen mod den voksende Internethandel og tech giganter som Google, Facebook og Amazon. 

APP’en og netværket udvikles og skal driftes af vores datterselskab MLS management ApS., men skal være ejet af det enkelte distrikts medlemmer. Vi stifter således et anpartsselskab i hvert distrikt. Når butikker, Shoppere og andre interessenter tilmelder sig netværket, tilbydes de at købe og tegne anparter i det lokale selskab. På den måde sikrer vi at kapital likviditet og overskud bliver i lokalsamfundet og ikke ryger i lommen på internationale Tech giganter. 

My-Local-Shop.com vender dialogen mellem butik og forbruger på hovedet. Shopper styrer hvilken eksponering og hvilken kontakt man ønsker at deltage i. Shopper er anonym, men kan via GPS teknologi ses af butikken som en knappenål med farvekoder på et kort over lokalsamfundet. Farvekoderne viser anonymt hvor kunden deler interesser (Varekategorier, Brands og Favoritbutik) og dermed hvor interessant kunden er for butikken. Butikken kan via statistikker se hvor mange kunder i distriktet som via sin egen vedligeholdte profil er interessante at markedsføre sig overfor.

Vi kan via vores algoritmer og database således styre reklame og markedsføring til den helt rigtige målgruppe. Det kan vi uden at høste information fra brugernes private adfærd på nettet, som vi kender fra Google, TikTok, Facebook, Instagram mv. Hos os er det forbrugeren selv der aktivt angiver hvilke interesser der skal i spil i et givent tidspunkt.

75% af Butikkens marketingsomkostninger, Bannerreklame, Brandreklame, Leverandørreklame samt butikkernes kontingent til programmet kanaliseres tilbage til Shopper i et bonusprogram. Shopper kan få udbetalt sin bonus som op til 25% i rabat umiddelbart efter et køb i en medlemsbutik. 100 kr. i bonus skaber 400 kr. i meromsætning i butikken. I bonusprogrammet indgår der mulighed for forbrugslån, der kan bruges i lokale medlemsbutikker.  My-local-shop.com skaber en tilknytning mellem butik og Shopper – en tilknytning som henter forbrugerne tilbage til den lokale fysiske butik. 

Den fysiske forretning udvides til gaden, til det offentlige Internet-rum og hjem i Shoppers stue i ét stort sammenhængende Socialt Netværk. Det løfter omsætningen i de fysiske butikker og anvender personalet langt mere effektivt. Vi introducerer den virtuelle salgsassistent. Netværket inkluderer GPS, Virtuel Shopping (video), GO Gaming, Butikschat, Gruppe/pensionist arrangerede ture med Guide og medarbejder betjent Internethandel. Hertil knyttes en bæredygtig samme dags levering.

My-Local-Shop.com er disruption af kendte og nuværende markedsføringskanaler og handelsmønstre for den fysiske nonfood butik. En ny verden hvor den lille butik bliver konkurrencemæssigt sidestillet med store kæder og Internethandel. Programmet henter Shopperen tilbage til butikken.

 

En tanke om “My-Local-Shop.com gør sig klar til lancering.

  1. You have made some good points there. I checked on the internet to find out more about the issue and found most people will go along with your views on this site. Catherine Kayne East

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *